sobota 12. októbra 2013

Ahooooooj :DD

Ahoj,volám sa Katka a na blogu sa budem podpisovať ako #Kiley. Mám 14 rokov. Najradšej mám Zayna zo skupiny. Rada jazdim na koňoch. V škole hrávame voleyball, ktorý mám naozaj rada a som kapitánka.


Ahoj, volám sa Miška,podpisovať sa budem ako Minime.Mám 14 rokov,najradšej mám ale Harryho. Tancujem v skupine, tanec milujem ...  

Ahoj, volám sa Maťa, podpisovať sa budem ako /Matie/. Ako aj baby , mám 14 rokov a najradšej mám Liama. Ja hrám softball a možno nie som v tom dobrá, ale vážne ma to baví... 

2 komentáre:

  1. Ahoj, měla bych jeden dotaz, snad tím neotravuji ^^
    Zakládám si blog přes blogspot, ale nikde pořád nemohu zjistit, jak udělat..takové ty složky, rubriky. Mám tam normální archiv, dokáži vytvořit stránku, na blogu se ale už nezobrazí. Potřebovala bych tedy poradit, jak udělat to, aby se mi na úvodní stránce objevovali ty složky, jako vy zde máte "Informace" a "Matie's stories"... Prosím, moc prosím o odpověď :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, jasné poradím ti :) Napíš na mikama.ff@gmail.com :)
      Minime :)

      Odstrániť