sobota 16. novembra 2013

Night mandess /1.časť / :)

1.časť príbehu
Ahoj, volám sa Mia. Mia Isabella Blackwood.Mám 17 rokov. Môj otec pochádza z Anglicka a mama je Slovenka. Ako sa spoznali?? Mamin veľký sen bolo ísť do Anglicka.  Stretla sa tam s otcom ,ale ten chcel cestovať.Zamilovali sa do seba na prvý pohlaď. Povedali si, že budu spolu cestovať.  Mali ísť na prvú spoločnú cestu, ale skomblikovalo sa to. Mama bol tehotná , a tak sa otec vzdal toho čo miloval. Cestovania. Otcovi rodičia sú angličania. Nepamätám si ich, lebo naposledy som ich videla , keď som mala 3.  Starký sú bohatí Ale u nás doma sa o nich nehovorí. Neviem to je medzi nimi a rodičmi. Nikdy mi to nepovedali. Toto leto sa to všetko zmenilo.  Chcela som ísť do Anglicka, ale otec o tom nechcel ani počuť. Keď som mu povedala, že by som konečne mohla a chcela spoznať starkých , tak povedal že ma nikdy za nimi nepustí. Mama vedela , že mi na tom záleží a tak sa snažila presdvedčiť otca. Nakoniec otec povolil. Babám  škole som to povedali a chceli ísť so mnou. Hovorili , že mám veľké šťastie že ma tam pustia.  Povedal som im, že im niečo kúpim na Oxford Street a v 1D worldu. Áno, máme 17 a sme directionerky.Musela som sa s nimi rozlúčiť. Dva mesiace nebudem s nimi. Strašné. Na letisko ma odprevadili rodičia.  Otec ma pustil do Anglicka pod podmienkou, že si tam nájdem nejakú prácu. V Anglicku na letisku ma čakali starký. Ešteže ma spoznali, lebo ja by som ich nespoznala. Starká bola nádherná.  Starký vyzeral, ako pán , ktorý žije na vysokej nohe. Ale keď som ich spoznala bližšie tak bli úplne iný.  Zistila som, že starká keď bola mladá vyhrala Miss England a teraz vlastný jednu z najúspešnejších modelingových agentúr.  Prezerala som si fotky z móla ten večer ako vyhrala. Bola naozaj krásna. Dosť som sa na ňu podobala.
"Si nádherná, bola by s teba úžasná modelka"- povedala  a do ruku si vzala svoju fotku.
"Možno, ale to by som s musela najskôr naučiť chodiť vo vysokých topánkach"- povedala som a pozrela som sa na nu.
"To nie je problém "
"Je, žiadne nemám"- odpovedala som jej.
"To tiež nie je problém, poď pôjdeme na nákupy"- povedala  v jej očiach som videla nejakú iskru.
"Nie, nie to nemôžem"- odmietla som.
"ALe ja chcem, chcem ti vyhradiť tie roky čo som ťa nevidela" - videla som že zosmutnela.
" Tak fajn, ale nebudem lacná"- zasmiala som sa a videla som taký istý usmev na starkej.
Musím povedať, že babky naozaj rada nakupuju. Kúpili sme asi  topánok a s toho asi 27 topánok na podpätku. Ostatné boli tenisky. Zastavila som sa  1D worldu.Kúpila som i tam nejaké veci a samozrejme že aj babám.  Kúpila som im aj nejaké tričká, lebo keby nie tak by ma asi zabili.Večer som sa na dlhokánskej chodbe učila na nich chodiť. Došla som s 2 kuframi a odídem z 5. Úžasné.
"Si talent od prírody"- povedal, keď ma videla že mi to ide.
"Mám skvelú učiteľku"- odpovedala som a pozrela som na nu. Prišiel dedko.
"Mia, ty si celá babka, strašne sa nu podobáš"- povedal a sadol si do kresla k babke.
" Má talent, možno keby chcela, tak by mohla byť už na budúcej prehliadke. Ide je to "- povedala.
Doteraz som sa modelingom nejako nezaujímala , ale teraz sa ma to nejako dotklo. Bavilo ma prechádzať sa po tej chodbe.
"Chcela by som, ale..."- povedala som a zastavila som sa pred nimi
"Ale??"- opýtal sa ma dedko.
"Ale keď, ja si mylím, že neviem  v nich chodiť"- povedala som a uhla som pohladom.
"Vieš  tom chodiť"- povedala. " Zajtra hneď ráno  ťa tam zapíšem"- povedala.
"A nebude to problém??"- opýtala som sa. Babka a dedko sa zasmiali.Babka sa postavila a išla ku mne.
"Samozrejme , že nie abeille"-povedala.
"Abeille?"- opýtala som sa jej.
"Tak som ti hovorila, keď si bola malá. Včielka"- povedala. 
"Poď, ukážem ti izbu"- povedala. Kufre mi do izby zasniesol jeden zo služobníkov . Otvorila som dvere a tam ma čakala obrovská izba. Bola nádherná. Bola ako stvorená pre mňa.
"Je úžasná"- povedala som a hodila som sa na posteľ. Bola mäkká  plná vankúšov.  Z dverí som počula babkin smiech. Bol tak upokojujúci.  
"Nechám ťa, musíš si ešte vybaliť, ráno spi do koľkej chceš"- povedala a nechala ma samu. Pri skrini som videla svoje kufre, krabice a tašky s nákupov. Zobrala som som si mobil a zavolala som rodičom.
" SOm tu, som  poriadku a už som si našla aj prácu, takže nebudem celý čas sedieť  tomto úžasnom dome"- povedala som.
"No to by som chcel vedieť, čo je to za prácu"- povedal otec.
 "Babka mi vybavila miesto u nej vo firme. Ak sa podari, tak na buducí týždeň už budem na prehiadke"- povedala som sa počula som že mama sa tešila.Ale otec nie.Zase mal niečo proti , ale povedala som že už nemôže nič robiť. Povedala som že už idem spať. I keď je v Anglicku o hodku menej ako na Slovesnku.
Musela som zavolať babam. Zapla som si notebook  a zavolala som im na skype ako skupinový hovor.V
šetko som im povedala. O babke, dedkovi, modelingu a dokonca aj nákupoch. Ukázala som im veci čo som im kúpila, a čo som kúpila aj sebe. Teda čo mi babka kúpila. Ukázala som im aj izbu. Baby už museli ísť.  Lahľa som si do postele. Cítili som sa ako princezná  v tej posteli. Zaspala som....

Ták prvá časť môjho noveho príbehu. Ak  si ho pečítate, tak prosím dajte Like , moc ma to poteší. 
/Matie/

1 komentár: