sobota 23. novembra 2013

Night mandess /2.časť/

2.časť príbehu 


Zaspala som. No v noci som sa zobudila.Nemohla som spať, tak som si zmysela, že pôjdem sa poprechádzať po dome. Prišla som do kuchyne. Otvorila som chladničku a vytiahla som si z nej Nutellu. Sadla som si k stolu a začala som ju jesť. 
"Čo ešte nespíš?"- vo dverách sa objavil dedko.
" Zobudila som sa a nemôžem zaspať, a ty??"- položila som mu otázku.
"To robí, tá staroba"- povedal a zo šuflíka si vytiahol lyzičku.Sadol si ku mňe a nabral si nutelli. Pozerala som na neho s otvorenými ústami.
"Pamätám si, ako som takto sedával s tvojím otcom"- povedal a z jeho pohladu som vyčítala že ho trápi, to čo sa medzi nimi stalo.
"Čo sa stalo medzi vami a rodičmi??"- opýtala som sa opatrne. Dedko mlčal, nič nehovoril.
"Rodičia mi to nikdy nepovedali, prosím ťa. Chcem to vedieť"- povedala som a ruku som si položila na jeho. Stisol mi ju.
" No vieš, keď sme zistili, že tvoj otec si vybral tvoju mamu , tak sme mu ju neschválili. Bola na nižšej spoločenskej vrstve ako my.  Boli sme vtedy hlúpi, ale keď sme vážne videli , že otec sa tvojej mamy nevzdá , tak sme ich chceli podporiť, ale bolo už neskoro. Odišli na Slovensko a potom nám poslali fotku teba. Keď otec mal 25, vysnívali sme mu ešte jednu cestu. Počas ten cesty, tvoja mam prišla za nami aj s tebou.  Boli sme vtedy štastní, že ťa vidíme a tvojej mame sme sa ospravedlnili za to aký sme vtedy boli. Odpustila nám, ale potom sa to dozvedel tvoj otec, lebo prišiel domov skôr. Prišiel sem a odvtedy sme ťa nevideli, až doteraz "- dopovedal.
" Ďakujem"- povedala. " Za to, že si mi to povedal"- dakovala som.
" Si dosť veľká nato, aby si to pochopila"- odpovedal.
Zdvihla som sa a lyžičku som hodila do omývadla. 
"Mala by som ísť už spať"-povedala som a dedko mi zaželal dobrú noc. Odišla som sa potom som hneď zaspala. Ráno som sa zobudila okolo 10. Prišla som do obývačky- nikto. Kuchyňa- nikto. Prišla som na terasu na dvore a bolo tam pár služobníkov.
" Dobrý deň, neviete kde sú starký??"- opýtala som sa zdvorilo.
" Dobré ráno slečna, vaši strarí rodičia išli do práce. Máme vám odkázať, že vám želajú dobré ráno a že sa máte chystať na prehliadku "- povedala . Potešilo ma to.
" Prosím vás, volajte ma iba Mia alebo Is" - povedala som , lebo nemám rada , keď mi niekto vyká.
" Chcete niečo na ranajky, Is"-  opýtala sa ma, ale stále mi vykala.
" Prosím vás, nevykajte mi... Nepáči sa mi to"- povedala som s ona prikývla.  Do izby som si odniesla vodu a jedlo.  Zapala som skype. Baby boli online.
 " Baby, už má isté miesto na tej prehliadke"- zaradovala som 
Volali sme si už asi hodinu, keď prišla starká a povedala že musím ísť na skúšku.  Babám som povedal , že musím končiť, ale že sa im ozvem. Odišla som a zo strarkou sme prišli na miesto prehliadky . Potom prišiel ten šok. Babka ma ešte pred tím upozornila, že ma dá na " starosť" jednej skúsenejšej modelke, aby ma  mohla všetko naučiť a tak podobne.  Lenže to som nevedela , že v strarkinej agentúre vystupuje aj Eleanor. Eleanor Calder.  Celý večer som bola s ňou.  Musela som sa s ňou aj odfotiť.
" Čo budeš dnes večer robiť??"- opýtala sa ma keď, si veci dávala do kabelky.
"Nič, budem sedieť zo strarkou v obývačke alebo budem skypovať s kamoškami"- odpovedala som jej. Stále som neverila, že som ju spoznala. 
 "Že  či by si nechcela ísť so mnou do nejakého klubu"- keď sa to opýtala, tak tep sa mi zvíšil na 130.  Bolo také silné, že ho musela počuť aj ona.
" Viem, že starká ťa dala aby si ma "zasvätila" do modelingu, ale nemusíš to robiť"- povedala som.
 " Prepáč, ale nerobím to kvôli tvojej starkej. Robím to preto, lebo sa mi páčiš a musím povedať, že máš nato talent."- povedala a ja som sa skoro zosypala.
" Tak asi fajn"- povedala som.
" Počuj, daj mi tvoje číslo, a  ja to za hodku zavolám, OK?? Povieš mi, že či ideš alebo nie"- povedala a ja som jej nadiktovala číslo.   Moc som tomu neverila.  ALe  prišla som ku starkej a starkému a opýtala som sa to. Pustili ma a potom mi volala EL. Zavolala mi, povedala že príde pre mňa, aby som sa prichystala.  Dala som si silónky, kratase, batmanové tričko  a lodičky.  Zobrala som si mobil, peniaze a klúče od ich domu. Prted domom ma čakala El. Sadla som do auta a išli sme. Auto zastavilo pred nejakým klubom. Vošli sme do vnútra. BOlo tam plno. Sadli sme si do rohu .  El ma potom pozvala tancovať.....

Ták, druhá časť príbehu.... 

1 komentár: