pondelok 10. februára 2014

I need your love/ 9.kapitola "Chcem byť s tebou viac ako kamarát.."

Hope you like it ;)

"Dobrý deň, pani LaVista." Pozdravila som zrýchla keď sa dvere otvorili. 
"Ahoj,Jamie. A pre teba Marry." POdala mi ruku. Bolo milé, že Jasova mama bola ku mne tak milá ak vedela, že vlastne takto Jace skončil kvôli mne. Až moc. Ja byť na jej mieste, neviem, či bysom mohla len tak ľahko odpustiť, že môjho syna dobili kvôli dievčatu. A ešte, že sa nemal ako brániť, keďže boli v prevahe. 

Vstúpila som dnu, keď Marry ustúpila od dverí. Mali nádherný dom s veľkou presvetlenou predsieňou.
"Jace je vo svojej izbe. Daj kabát a tašku a môžeš ísť za ním." Usmiala sa a nadstavovala ruky aby mi zobrala veci. Podala som jej ich, slušne poďakovala a šla hore schodmi, ktoré sa ťahali pozdĺž steny a bol na nich červený koberec.
Vstúpila som do Jacovej izby, ktorú už dôverne poznám a viem kde je. Milovala som sedieť na jeho okenom parapete, ktorý mal výhľad na ulicu. Sadla som si tam a položila mobil vedľa seba. Podoprela som si hlavu rukou a začala premýšlať o piatku. Nechcem tam ísť ale aj vlastne chcem. Pôjde tam Mag, ktorú chcem držať v mierke s Joshom. Možno je to len môj pohľad ale myslím, že chce urobiť to isté čo chcel Harry mne. Vyspať sa a potom sa nezaujímať. Možno sa mýlim, možno nie. Dozviem sa potom. A Harry, naozaj sa mi nechce veriť, že mi tam dá pokoj. Čo ak mi niečo primieša do pohára?. Bojím sa toho, tohto jediného. Budem musieť byť opatrná. 
Z premýšlania ma vytrhlo buchnutie dverí. Ani som si neuvedomila, že tu Jace nie je. Až keď som ho našla stáť pred dverami, jeho kúpelky len s uterákom okolo bedier. 
"Ja.. ehmm.. Prepáč. Nebudem sa pozerať." Hovoriť niečo je rozdiel to aj spraviť. Bolo to ťažké. Jeho svali na bruchu, ramenách a rukách sa pri každom pohybe naťiahli a vrátili späť. 
"To je v pohode, zlato." Prišiel ku mne, kým si utieral mokré vlasy s uterákom a dal mi pusu na líce. S Jacom máme dobrý vzťah. Môžem povedať, že sa správame niečo medzi párom a najlepšimi kamarátmi. Podpichujeme sa, oslovujeme sa zlato, miláčik, láska, darujeme si bozky, samozrejem len na líce.
Prešiel odo mňa ku skrini a stiahol zo seba uterák. Bol chrbtom takže som videla jeho chrbát a ostatné. V tom momente keď som si uvedomila, že nemá uterák som sa otočila chrbtom. Bolo to počuť tak som počula za mojim chrbtom zachichotanie. Keď som si bola istá, že má na sebe nohavice, opatrne som sa otočila. Sedel na posteli, tričko mal prehodené cez rameno a žmúril do mobilu. 
"Už je ti lepšie?" Spýtala som sa, kým som pomali pristupovala k posteli. Odhodil mobil na druhú stranu postele a stiahol ma pod seba. Opieral sa o lakte čím držal jeho váhu nadomnou a nie na mňe.
"Nevidím, som úplne fit, aj modriny mi už miznu." Zasmial sa a venoval mi pusu na nos. 
"No okey, ako myslíš." Zhodila som ho zo seba, ale len opatrne. Stále mmal problémi s jeho zlomeným rebrom.
"Jamie?..." ozval sa hla vedľa mňa po chvíli čo sme len ležali a pozerali do stropu. Teda ja do stropu, ale Jacov pohľad som cítila na mne.
"Áno?" otočila som s úsmevom hlavu k nemu.
"Ja.... No neviem ako ti to povedať.. Ale.. och.." Sadla som si, čo Jace tiež opakoval.Frázu 'neviem ako to povedať' som počula od mnohých chalanov takže viem čo mi chcel povedať.
"Len.. len hovor." zakoktala som sa.
" Chcel by som byť s tebou viac ako kamarát." Vyletelo z neho tak rýchlo, že som to ledva zaregistrovala.
"Jace..." nevedela som čo povedať. Aj ja som cítila, že medzi nami to iskrí, teda hlavne z mojej strany, neviem ako tocítil on.
"Ak povieš, že to tak ty necítiš, chápem." skláňal pomali hlavu. Nevedela som čo povedať. Než ju stihol skloniť, prisala som sa mu na pery. Boli ešte stále trochu napuchnuté,ale zlepšilo sa mi to. Svoju ruku omotal okolo môjho pásu a položil ma pod neho. Jeho pery spolupracovali s mojimi. Obaja sme vedeli čo robiť. Pootvorila som ústa a jeho dlhý jazyk sa mi do nich dostal. Skúmal ma. Odtiahol sa, keď nemal kyslík.
"Mám to brať ako..." Nenechala som ho dohovoriť a znovu sa mu prisala na pery. Jeho telo spočívalo medzi mojimi nohami, ktoré som mala omotané okolo jeho pásu.
"Dobre, ak si ma pobozkala druhý krát beriem to ako áno a nie ako skrať." Zasmial sa.
"Och, ty ...." nenechal tento raz on mňa dohovoriť a znovu sa na mňa prisal. Jeho volná ruka sa dostala k môjmu boku, nadvihla tričko a masirovala ma po bokoch a bruchu. Bolo to príjemné.
Lahol si na postel a ja som hlavu položila na jeho odokrytú hruď a jednu nohu prehodila, cez tie jeho. Rukou som mu kreslila po bruchu rôzne tvari.
"Čo tak si v piatok vyraziť do kina?" spýtal sa a pritisol svoje pery do mojich vlasov.
"V piatok nemôžem, idem dohliadať na Mag. Styles koná u seba party a Mag sa namotala na Josha.. A vieš.. bojím sa o ňu." podoprela som si bradu o jeho hruď a pozerala na ňho.
"Chápem, ale teraz sa zas bojím ja o teba."
"Zlato, nemáš čoho, nejdem sa tam opiť  a Harry mi slúbil, že sa ma nedotkne." to že mi venoval pusu na líce som radšej vinechala.
" Dobre, verím tebe a tvojim schopnostiam sa ubrániť. A som rád, že sa tak staráš o Mag. Josh nie je dobrý pre žiadne dievča zo školy. To ti hovorím." usmial sa na mňa.
Len tak sme ležali, mohla som počuť Jacove slabé chrápanie, takže zaspal. Môj mobil začal zvoniť na poduškách na parapete. Vankúše ten zvuk tlmili ale stále to bolo dosť hlasné. Opatrne som sa postavila od Jaca aby som ho nezobudila a tichými veľkými krokmi som sa rozbehla k parapete. Vzala mobil do ruky a zdvihla to.
"Jamie? Môžeš?" osval sa dievčenský hlas z reproduktoru.
"Hej, čo potrebuješ Mag?" šeptom som sa pýtala aby som nezobudila Jaca a očkom na ňho mrkla či sa neprebúdza.
"Potrebujem s tebou hovoriť, Neuveríš  čo sa stalo! Neuveríš Yaaay. A prečo šeptáš?"
"Okey okey, mohla by si pre mňa prísť k Jacovi? A šeptám pretože práve zaspal."
"Och takže ty takto? Ok ok za desať minút som tam. Sleduj von aby si vedela."
"Okey." zložila som aj keď mi Mag ešte niečo hovorila.

Ahoj, chcem vás všetkých poprosiť ak by ste mohli komentovať, pretože štatistiky pozretia mi ukazujú jedno číslo a komentáre žiadne :)Ďakujem :)
-Minime 

7 komentárov:

  1. OH ! <3
    Konečne sú ty dvaja spolu !!!! :3 :3
    strašne ich mam rada ako pár :D kým sa Harrold nespamätá tak má smolu :P :D
    teším sa na ďalšiu :3
    Hlavne nech sú spolu dlhšie , nechcem aby sa hneď rozišli :/ :)
    Je to dokonalé :3 ;)
    ....ADEL ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Adel ::3 Vždy ma potešia tvoje komentáre (a hlavne ak si ochotná komentovať každý diel^^) Si zlatá :)
      ďalšia kapitola bude venovaná tebe ;)*
      -Minime

      Odstrániť
    2. Nemáš absolútne za čo ;)
      je to iba čistá pravda milujem tento príbeh , aj keď ma trochu mrzí , že nie je pridaný častejšie :/
      Jasné , že budem komentovať každú časť :3 rada komentujem tvoje príbehy mám na mysli aj Warrior (a) :D
      Ďakujem za to , ze mi chceš venovať ďalšiu časť :)
      Hlavne nech sa nič nepokašle a nech sú spolu :3
      Lebo ja si zastávam ten názor , že si ju Harrold nezaslúži ak sa nezmení :)
      Takže prajem Jamie a Jacovi krásny dlhší vzťah :3 pls :)
      A nech aj Harrolda roztrhne od závisti a žiarlivosti :3 :D muhahah :D
      Už nejdem "kecať" , lebo to bude ešte dlhšie ako samotný koment :3 ( aj keď už je ) :D
      ....ADEL :3

      Odstrániť
    3. Chcela by som sama pridávať častejšie, ale pravdu povediac.. Nemám čas :/ Som v deviatke takže.. monitor, učenie, prímačky.. (už teraz mám toho plné zuby-.-) :D
      A píšem už na tomto blogu 3 poviedky tak sa snažím o postupné pridávanie :) ;)
      Neboj čoskoro bude aj Harryho pohľad na toto všetko tak zistíš aký bude jeho postoj, a možno bude už v ďalšej časti :)
      -Minime

      Odstrániť
  2. Uzasny! Je to naprosto bozi (y) mas talent ;-) je sice skoda, jak psala Adel, ze nepridavas casteji, ale chapu te.....budu se tesit na dalsi dil a doufam, ze to Harry vezme nejak v pohode :D ...Kate

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jééj, ďakujem :3 Zaujímavé, že zo slohoviek som nemala práve najlepšie známky :D
      Pokúsím sa pridávať častejšie :) Samozrejme teraz je na rade ďalšia kapitola Warrior (ku ktorej mám 2 vety :D ) a hneď cez víkend sa pokúsim pridať ďalšiu kapitolu INYL :)
      No či zrovna v pohode to neviem :d ale nechaj sa prekvaliť
      A ako som spomínala, ďaľšia kapitola je venovaná Adel a hneď nasledujúca bude tebe ;)*
      -Minime

      Odstrániť
    2. Aww..dekují ;-) uz se tesim i na Warrior(ra) ...je to zajimave tema a krasny pribeh (y) ...tesiiiiim se ...Kate ;-)

      Odstrániť