piatok 21. februára 2014

Time..

Tittle: Time (15+)
    By: -Minime 



Nasadila som si slúchatká a vrátila sa do mojej ríše pesničiek a zahladela sa von oknom z auta. Z mamininej roboty sa takto každý rok chodí na víkend niekam. Ja som sa tomu posledné 2 roky vyhla ale teraz to na mňa došlo a musím celý víkend trpeť spoložnosť ľudí, ktorý iba pijú, hrajú karty a robia ako malé deti. Tiež som tam nechcela ísť, pretože tam vždy bol Zayn. Šefov syn. Bol dosť doliezavý. Ja som sa tam s nikým nebavila. Vždy som bola sama. Jediný kto tam bol v mojom veku bol Zayn a ostatné boli malé 6 ročné deti. A so Zaynom som nemala v pláne sa baviť ani náhodou. Ako som spomínala. Bol dosť doliezavý a tiež nebol 2-krát pekný.
„Hej!Hej!“ luskala mi mama pred tvárou, stiahla som si sluchátka.“Zober si kufor. To hebedo ja niesť nebudem. Izba 54. Na 3. Poschodí.“ Ako som si mohla všimnúť. Už sme nešli na to isté miesto ako vždy. Do niekde v lese zalezenej chaty, teda areálu, ale do .. počkať... Aquapark?! No aspom bol na nejakej úrovni. Pomali som šla do 54 izby so sluchátkami v ušiach. Do niekoho som vrazila. Nevedno koho. Mala som na ponáhlo aby som bola čo najskôr na izbe. Iba som sa ospravedlnila ani nezdvihla hlavu a šla dalej. Vybalila som sa a rozvalila na veľkú posteľ. Niekto klopal na dvere tak s „nechuťou som ich otvorila. Stáli tam rodičia.
„ Zlato obleč si plavky a nejaké šaty a príď dole.“ Zahlásil ocino.“ Mám bikiny! Nie plavky!“
Iba zdvihol ruky a obaja zmizli preč. Vytiahla som bikiny a krátke šaty, ktoré som mala ledva pod zadočkom. Vzala klúčik a šla na recepciu. Čakali sme na ostatných. A ja som si všimla prichádzať nejakého chalana. Bol naozaj pekný a zlatý. Vlasy na bokoch vyholené a hore číro. To bolo úplne, že wow. Mal už cez oblečenie peknú postavu. Prešiel okolo mňa a ja som si uvedomila, čo mi pred chvílou voňalo. Takmer každá na neho robila oči. Ja som zatrepala hlavou aby som sa z tej vôňe dostala. Nejako sa podarilo. No nie na dlho. Išiel tesne za mňou. Cítila som vôňu jeho parfúmu ale tiež som cítila jeho oči na mojom zadku. Mala som sto chutí prejisť za neho a teraz sa ja kochať krásou. Potľapkal mi po ramene. Robila som ako nič: „Jééžíš, teba by som ani nespoznal. Si vyrástla a okrásnela. Kedy sme sa videli naposledy? Pred 2-3 rokmi?“ Nechápavo som pozrela:“ Prepáč ale poznáme sa?“..“ Ale veď si ma nepamätáš? Zayn. Zayn Malik.“ Rozprestrel ruky.... No toto nie. Zayn?!! On tak.... musím povedať. Znádhernel. Veď naozaj nebol moc pekný ale teraz. Vie vlasy, postava, obliekanie. To som zabudla spomenúť. Mal naozaj SWAG. Cestou sme sa rozprávali. No rozdelili sme sa pretože sme museli ísť každý do inej šatne. Rýchlo som si dala dole šaty, vzala kľúč od mojej šatne a čakala na neho. Keď som ho videla ako vychadzá iba v plavkách a jeho hruď sa odhalila skoro sa mi podlomili kolená. Mal vypracované tehličky.“ Ideme?!“ zamával mi pred očami a ja som sa prebudila.“ Jasné.“ Boli sme spolu všade. V tom istom bazéne, výrivke, saune. Dokonca sme spolu išli aj na tobogán. Jeden z dôvodov bol ten, že Zayn ma na neho nahovoril ale bol dosť vysoký a dlhý tak mi sľúbil, že pôjdeme spolu. Zavŕšili sme to saunou. „Ach. Ja sa nudím!“.-„ No tak to aj ja.“ Zayn odpovedal na moju vetu.
 Postavila som sa a stála vo dverách keď sa ma zayn opýtal kam idem.
„ Zayn, nevyzerá to tak, že odchádzam?!“.- „Počkaj idem s tebou.“ Keby toto povie pred rokom tak ho niekam pošlem ale teraz mi to nevadilo. Všetci (rodičia) boli už v bare a pili.
Pri šatni ma Zayn chytil okolo pása a kusol ma do lalôčku. Bolo to príjemné. Odomkla som šatňu a vtiahla ho tam.Otočila som sa mu čelom a pobozkal ho. Spolupracoval.  Bozkával úžasne. To by som si pred 2 rokmi o ňom ani nepomyslela. No teraz.. Bol strašne sexy. Inými slovami. Neodolatelný! Chcela som sa s ním trochu hrať. 1 vec čo som urobila bola,že som mu nedovolila strčiť mi do úsť jazyk. A tá 2. Jemne som mu prešla po rozkroku. Tichúčko zastenal. Znamenie, že ho trápim. Ešte pár krát som to zopakovala.Odiahol sa.“Prečo mi to robíš?“. Iba som sa usmiala a klakla si. Stiahla som mu plavky. Vzala som jeho slávu do ruky a trela som ho. Zaklonil hlavu a vzdychal. Tým som vedela, že to robím dobre. Popravde vedela som ako na to. Už dosť dlho som nebola panna. Vtedy ma niečo napadlo. Zayn Malik. To meno mi je známe. Potom.... Teraz sa budem venovať Zaynovy a jeho.. emm.. Dj Malikovi. Jazykom som prešla po špičke. Prestalo ma to baviť.. Zobrala som si do úsť polku. Viac by som do seba nedostala. Naozaj ho mal veľký. Asi by som sa zadusila... Chvíľu pomali a potom rýchlo.
„[Y/N], už.. už bu...“ Hne´d som skončila. Spomínala som, že sa s ním pohrám.
„Provokácia? Tak provokácia...“ Doslova zo mňa strhol spodný diel plaviek. Položil ma na zem a prirazil až po koreň. Zalapala som po dychu. Ak by do vás niekto vsunúl niečo tak veľké tiež by vám to nebolo jedno. Začal rýchlo a silno prirážať.
„Dokonale úzka! To milujem.“ Usmial sa na mňa. Vyslela som, že rýchlejšie to nepôjde ale on pridal.
„Zayn! Prosím... „ Zakňučala som. On to nejako prepočul. Každý raz čo prirazil trafil môj bod G.
„Treba ťa potrestať. Nemáš provokovať.“ Zašepkal mi do úcha.
Na začiatku som prosila aby šiel pomalšie. Stále to bolelo. Bez predohry asi každého.  Neskôr som nevedela, žo od toľkej slasti robiť.
„Zayn ja už nevládzem!“ Vtedy už neprirážal po koreň. V tom momente prestal.
„ZAYN!!“ okríkla som ho.
„Provokuješ tak aj ja.“- „Jeden. Jeden krát.“ V tom istom momente prirazil čo najviac. Prehla som sa v krížoch a vychutnávala som si tú chvílu. Zayn si sadol vedľa mňa. Raz pozrel na mňa a raz sebe medzi nohy. Klakla som si preed neho a zohla sa. Zayn si lahol. Rýchlo som pohybolava rukou. Pridala som ústa.
„Už.. už bu...“ Nestihol dopovedať a urobil sa mi do úsť. Chcela som aby ochutnal sam seba. S nechuŤou som časť prehltla. Pobozkala som ho a do úst som mu strčila jazyk a preniesla jeho material do jeho úsť.
„FUJ!...“ Zachechtla som sa.
„Asi by sme mali ísť.“ Postavila som a začala som hladať spodný diel bikín. Obliekla som si ich. Zayn si ma k sebe zo zadu pritiahol.
„Bola si úžasná!“ usmial sa. Otočila som sa.
„Ty tiež.“ Pobozkala som ho a on sa obliekol.
„Stále mi ide na hlavu tvoje meno.“ Začala som premýšlať. Zayn sa usmial a sklonil hlavu. Podišla som k nemu. „Povieš mi prečo?“
Priblížil sa mi k uchu a zaspieval mi kus presničky. Poznala som ju. One Direction- Little things.



Ahoj, dldo som nepridala nový imagine (takmer 2 mesiace:O ) . Pridávam vám sem tento. Je to jeden z tých čo som napísala ešte dávno :) Dlho som nepísala žiaden nový ale aj sa mi podarí a budem s tým ako- tam spokojná pridám vám ho :)
-Minime 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára